13 Episode Drama Komedi Bersiri Bujang Sepah Lalalitamplom disiarkan pada setiap hari Rabu pukul 10.30 malam di Astro Prima Saluran 105


Informasi terbaru 13 Episode Drama Komedi Bersiri Bujang Sepah Lalalitamplom disiarkan pada setiap hari Rabu pukul 10.30 malam di Astro Prima Saluran 105 kami sediakan khusus untuk pembaca setia surattresna.blogspot.com, semoga informasi 13 Episode Drama Komedi Bersiri Bujang Sepah Lalalitamplom disiarkan pada setiap hari Rabu pukul 10.30 malam di Astro Prima Saluran 105 memberikan pengetahuan lebih untuk kita semua.
Drama Komedi Bersiri Bujang Sepah Lalalitamplom Episode 1 - 5

Sinopsis

Drama Bujang Sepah Lalalitamplom ini mengisahkan tentang kemunculan seorang pengusaha dan pemilik Syarikat Pemegang Harta bernama Tuan Abdul Kibas lakonan Musly Ramlee yang sedang mengalami masalah kerugian aset syarikatnya. Beliau mempunyai tiga orang anak dara yang cukup ayu bernama Rona (lakonan Nur Akma), Rini (lakonan Ika Nabila) dan Runu (lakonan Dayana). Beliau juga mempunyai seorang penasihat terhormat bernamaa Abdul Qhuyyob (lakonan Raja Azrey) yang cukup tersohor kerana sering memberi nasihat kepada ketua-ketua mafia Arab.

Pelakon :

Kumpulan Sepah
Musly Ramly
Datuk Aziz Sattar
Raja Azrey
Nur Akma
Ika Nabila
Dayana

Bujang Sepah Lalalitamplom Episode 1

Bujang Sepah Lalalitamplom Episode 2

Bujang Sepah Lalalitamplom Episode 3

Bujang Sepah Lalalitamplom Episode 4

Bujang Sepah Lalalitamplom Episode 5

sumber: (Terima kasih dan kredit diberikan kepada
http://mari-berkongsi.blogspot.com/
Astro Prima Saluran 105
http://www.tv-malaysia.com/
dan semua pihak atas sumber maklumat dan gambar) Tinggalkan komentar anda tentang 13 Episode Drama Komedi Bersiri Bujang Sepah Lalalitamplom disiarkan pada setiap hari Rabu pukul 10.30 malam di Astro Prima Saluran 105 jika anda suka dengan artikel yang kami suguhkan.

0 komentar:

Posting Komentar