26 Episode Drama Hotel Mania mula menemui penonton pada 2 Mac 2010 di slot Lestary TV3 pukul 9.00 malam - Episode 1


Informasi terbaru 26 Episode Drama Hotel Mania mula menemui penonton pada 2 Mac 2010 di slot Lestary TV3 pukul 9.00 malam - Episode 1 kami sediakan khusus untuk pembaca setia surattresna.blogspot.com, semoga informasi 26 Episode Drama Hotel Mania mula menemui penonton pada 2 Mac 2010 di slot Lestary TV3 pukul 9.00 malam - Episode 1 memberikan pengetahuan lebih untuk kita semua.
'Hotel Mania' Bagaikan 'Reunion' Teman Lama
Sinopsis

'Hotel Mania' mengisahkan tentang Adiwira yang datang ke Kuala Lumpur untuk mencari bapa kandungnya yang tidak pernah dikenali. Di Kuala Lumpur, secara tidak sengaja, dia berkenalan dengan Girang (Dafi) yang menjalani latihah praktikal di sebuah hotel.

Girang yang melihatkan kesempitan Adiwira mencadangkan Adiwira menghadiri temuduga di hotel tempatnya bekerja. Dia berjaya mendapatkan kerja di hotel tersebut setelah menunjukkan sikap yang baik kepada pengurus hotel.

Sebagai pekerja baru, Adiwira diwajibkan menjalani latihan di setiap bahagian sebelum ditempatkan ke unit yang paling sesuai dengan kemahirannya.

Sejak itu, kehidupan barunya sebagai pekerja hotel bermula. Pelbagai insiden berlaku namun dia tetap tidak pernah melupakan hasrat tunggalnya iaitu mahu mencari ayah kandungnya.
source/sumber: http://www.gua.com.my/

Video klip Drama Hotel Mania Episode 1


sumber: (Terima kasih dan kredit diberikan kepada
http://www.gua.com.my/
http://www.videokl.com/
dan semua pihak atas sumber maklumat dan gambar) Tinggalkan komentar anda tentang 26 Episode Drama Hotel Mania mula menemui penonton pada 2 Mac 2010 di slot Lestary TV3 pukul 9.00 malam - Episode 1 jika anda suka dengan artikel yang kami suguhkan.

0 komentar:

Posting Komentar